Wysyłane oferty DW STUDIO

Ostatnie sytuacje związane z wysyłaniem ofert na filmowanie Waszych uroczystości skłoniły mnie do tego, by napisać kilka słów.

Dla Was zapewne jest to mało znaczący szczegół, którego niektórzy nie dostrzegacie – dla nas coś bardzo istotnego.

Jako zleceniodawcy usług, które świadczymy zawsze staramy się, by nasza współpraca przebiegała pomyślnie. Od pierwszych wiadomości z zapytaniem o ofertę po rozliczenie końcowe i oddanie gotowego materiału. Szanujemy swoich klientów, dlatego na pierwszym miejscu stawiamy otwartą komunikację, szczerość i kulturę osobistą.

Przechodzę teraz do sedna sprawy, czyli tego „co nas boli.”

Niektórzy z Was wysyłają zapytanie o ofertę. Po otrzymaniu oferty informują nas o tym, że są zdecydowani na współpracę bądź nie. Jesteśmy bardzo wdzięczni za informację, jakże istotną dla nas.

Są też tacy, którzy nie decydują się na współpracę z nami i nie są w stanie napisać chociażby krótkiej wiadomości, że nie są zainteresowani. To właśnie nas boli, albo mówiąc wprost irytuje.

Zastanawiacie się dlaczego? Przecież znajdziecie innego klienta!

A no właśnie dlatego, że otrzymując od Was zapytanie na wskazany termin – jest on dla Was wstępnie zarezerwowany. Po otrzymaniu informacji, że rezygnujecie, termin mamy wolny czekający na inne zlecenie. Jak wspomniałam wyżej stawiamy na dobrą komunikację i szacunek do klientów. Tego samego oczekujemy z Waszej strony. Nikt Was przecież nie zlinczuje za to, że wybraliście innego zleceniodawcę. Oczekujemy jedynie krótkiej informacji.

Może to zbyt wygórowane oczekiwania?

Monka 🌸

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *